Gamma Discover

CASE STUDY 3

SZTUKI KORPORACYJNE

0
NASI PRACOWNICY UCZESTNICZYLI W DUŻEJ LICZBIE SZKOLEŃ A CHCIELIBYŚMY PODNIEŚĆ ICH EFEKTYWNOŚĆ POPRZEZ WZROST ZAANGAŻOWANIA

OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:

organizacja reprezentowana przez naszego Klienta ma porywającą historię, zbudowaną na misji, wizji oraz wartościach wyznawanych przez założyciela. W związku z wieloletnim dynamicznym rozrostem i ekspansją firmy, fundamenty kultury organizacyjnej przekazywane są wszystkim nowo zatrudnionym pracownikom.  

CEL:

zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie takiego wydarzenia, które umożliwi nie tylko przekazanie pracownikom informacji odnoszących się do misji, wizji oraz wartości ale przede wszystkim umożliwi im zrozumienie, czemu tak ważne są te aspekty funkcjonowania firmy, z czego wynikają i dokąd prowadzą.

Gamma:

W rankingu Gazety Finansowej: „Najlepsze Firmy Szkoleniowe 2016” zajęliśmy 1 miejsce. Nasz brand Gamma Discover zrealizował ponad 300 imprez w ciągu ostatnich 3 lat. Zobacz nasze firmowe imprezy integracyjne i team building.



 

REALIZACJA:

w oparciu o informacje przekazane przez Klienta opracowaliśmy scenariusz TEATRALNEJ SZTUKI KORPORACYJNEJ. Akcja osadzona jest we współczesnych realiach i opowiada historię młodych ludzi, których losy przeplatają się, stawiając często bohaterów przed trudnymi wyborami. Wartości, które się krystalizują w trakcie wspólnych perypetii stają się dla nich niepodważalnym drogowskazem życiowym.

EFEKT:

sztuka spotkała się z ogromnym uznaniem oraz niezwykle silnym emocjonalnym odbiorem ze strony zamawiających. Kolejnym etapem było ogłoszenie castingu i wybór aktorów spośród pracowników firmy. Piątka utalentowanych amatorów z radością podjęła się przygotowania oraz wystawienia opracowanej przez nas sztuki. Do dziś pracownicy wystawiają sztukę dwa razy w roku na spotkaniach organizowanych dla nowozatrudnionych pracowników. Dzięki przyjętej formule misja, wizja oraz wartości przekazywane są w lekkiej, przystępnej i angażującej formie. Po każdej sztuce aktorzy nawiązują dialog z widownią stając się tym samym ambasadorami przekazywanych treści.

602 782 877
michal.wasilewski@gammadiscover.pl
formularz kontaktowy

CASE STUDY 1

Zostaliśmy zatrudnieni z prośbą o opracowanie projektu, który uświadomi uczestnikom, że  zachowania rywalizacyjne powinny być w głównej mierze skierowane na zewnątrz firmy. Projekt miał również wnieść wiele radości, zabawy i ocieplić relacje między uczestnikami.

CASE STUDY 2

Klient oczekiwał projektu, które z jednej strony pozwoli uczestnikom zastosować w praktyce techniki sprzedażowe, z drugiej zaś będzie wydarzeniem, w którym chętnie wezmą udział i nie będą się czuli do niczego przymuszani – najlepiej o charakterze...

CASE STUDY 3

Zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie takiego wydarzenia, które umożliwi nie tylko przekazanie pracownikom informacji odnoszących się do misji, wizji oraz wartości ale przede wszystkim umożliwi im zrozumienie, czemu tak ważne są te aspekty funkcjonowania firmy.

CASE STUDY 4

na zamówienie firmy działającej w sektorze publicznym powołaliśmy w roku 2012 do życia warsztaty EQ LEADERSHIP umożliwiające transformację menadżerów na poziom samoświadomości otwierający drzwi do bycia pełnoprawnym liderem.

CASE STUDY 5

Oczekiwanie Klienta : wprawienie w ruch „koła zamachowego” sprzedaży dzięki wyznaczonym wytycznym i przekroczenie Rubikonu własnych możliwości. Departament Rozwoju Zasobów Ludzkich poprosił nas o opracowanie projektu umożliwiającego przetestowanie modelu w praktyce.

CASE STUDY 6

Oczekiwanie Klienta : Odświeżenie postaw związanych ze współodpowiedzialnością, właścicielskim podejściem do procesów oraz podnoszenia zaangażowania u pracowników. Cele te miały być rozwijane podczas wydarzenia planowanego dla całej kadry menedżerskiej.

CASE STUDY 7

Oczekiwanie Klienta: Stworzenie nowej definicji zespołu, ról, procesów i podziału zadań i odpowiedzialności w dziale w taki sposób, aby pracownicy byli bardziej efektywni czerpiąc jednocześnie satysfakcję z pracy i współpracy z innymi. Oddziaływanie na poziomie przekonań.

CASE STUDY 8

Oczekiwanie Klienta: Stworzenie alternatywy względem tradycyjnych narzędzi adaptacyjnych. Event ma być sprofilowany pod kątem pokolenia Y i kreować wizerunek firmy jako atrakcyjnego pracodawcy (w duchu employer brandingu) .

CASE STUDY 9

Zaprojektowanie nowej ścieżki dotarcia do menedżerów – tak, aby zmienili sposób postępowania, aby byli skuteczniejsi w realizacji swoich celów menedżerskich.  Wykorzystanie metodologii talentów  Gallupa – „wiele dróg prowadzi do celu”.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o Twoich potrzebach
tel: 22 250 18 53, tel. kom.: 602 782 877,
michal.wasilewski@gammadiscover.pl
*wymagane