Gamma Discover

CASE STUDY 4

GOOD TO GREAT

0
CHCEMY, ABY NASZA KADRA MENADŻERSKA POCZUŁA NA WŁASNEJ SKÓRZE JAK WAŻNE JEST PRZYWÓDZTWO I CO TAK NAPRAWDĘ OZNACZA BYCIE LIDEREM

OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:

w instytucji reprezentowanej przez naszego Klienta zrodziła się konieczność przetransformowania menadżerów w przywódców oddziaływających na serca i umysły swoich pracowników aby przełamać dotychczasowy schemat działania.


CEL:


na zamówienie firmy działającej w sektorze publicznym powołaliśmy w roku 2012 do życia warsztaty EQ LEADERSHIP umożliwiające transformację menadżerów na poziom samoświadomości otwierający drzwi do bycia pełnoprawnym liderem.

REALIZACJA:


opracowane warsztaty oparte są na metodzie improwizacji K.Johnstone’a IMPRO przełamującej wewnętrzne bariery, założenia oraz utarte schematy działania w sytuacjach kryzysowych.


EFEKT:


menadżerowie na własnej skórze odczuli jak ważne są aspekty inteligencji emocjonalnej w przewodzeniu ludziom. Dzięki warsztatom uwrażliwili się na potrzeby swoich pracowników i nauczyli jak wpływać na nich z przyjętymi założeniami. Na dzień dzisiejszy warsztaty cieszą się ogromnym powodzeniem zarówno w kontekście leadershipu, jak również budowania skutecznego zespołu oraz wzmacniania umiejętności sprzedażowych. Zarówno profesjonalny sprzedawca, jak i lider mają coś przecież z aktora działającego na emocje odbiorców. Zgrany zespół natomiast jest jak grupa teatralna, gdzie każdy aktor działa w pełnej synergii z pozostałymi.

Wybierz nasz team buidling. Zaufaj firmie szkoleniowej 2016 roku. Zobacz nasze sztuki korporacyjne.
602 782 877
michal.wasilewski@gammadiscover.pl
formularz kontaktowy

CASE STUDY 1

Zostaliśmy zatrudnieni z prośbą o opracowanie projektu, który uświadomi uczestnikom, że  zachowania rywalizacyjne powinny być w głównej mierze skierowane na zewnątrz firmy. Projekt miał również wnieść wiele radości, zabawy i ocieplić relacje między uczestnikami.

CASE STUDY 2

Klient oczekiwał projektu, które z jednej strony pozwoli uczestnikom zastosować w praktyce techniki sprzedażowe, z drugiej zaś będzie wydarzeniem, w którym chętnie wezmą udział i nie będą się czuli do niczego przymuszani – najlepiej o charakterze...

CASE STUDY 3

Zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie takiego wydarzenia, które umożliwi nie tylko przekazanie pracownikom informacji odnoszących się do misji, wizji oraz wartości ale przede wszystkim umożliwi im zrozumienie, czemu tak ważne są te aspekty funkcjonowania firmy.

CASE STUDY 4

na zamówienie firmy działającej w sektorze publicznym powołaliśmy w roku 2012 do życia warsztaty EQ LEADERSHIP umożliwiające transformację menadżerów na poziom samoświadomości otwierający drzwi do bycia pełnoprawnym liderem.

CASE STUDY 5

Oczekiwanie Klienta : wprawienie w ruch „koła zamachowego” sprzedaży dzięki wyznaczonym wytycznym i przekroczenie Rubikonu własnych możliwości. Departament Rozwoju Zasobów Ludzkich poprosił nas o opracowanie projektu umożliwiającego przetestowanie modelu w praktyce.

CASE STUDY 6

Oczekiwanie Klienta : Odświeżenie postaw związanych ze współodpowiedzialnością, właścicielskim podejściem do procesów oraz podnoszenia zaangażowania u pracowników. Cele te miały być rozwijane podczas wydarzenia planowanego dla całej kadry menedżerskiej.

CASE STUDY 7

Oczekiwanie Klienta: Stworzenie nowej definicji zespołu, ról, procesów i podziału zadań i odpowiedzialności w dziale w taki sposób, aby pracownicy byli bardziej efektywni czerpiąc jednocześnie satysfakcję z pracy i współpracy z innymi. Oddziaływanie na poziomie przekonań.

CASE STUDY 8

Oczekiwanie Klienta: Stworzenie alternatywy względem tradycyjnych narzędzi adaptacyjnych. Event ma być sprofilowany pod kątem pokolenia Y i kreować wizerunek firmy jako atrakcyjnego pracodawcy (w duchu employer brandingu) .

CASE STUDY 9

Zaprojektowanie nowej ścieżki dotarcia do menedżerów – tak, aby zmienili sposób postępowania, aby byli skuteczniejsi w realizacji swoich celów menedżerskich.  Wykorzystanie metodologii talentów  Gallupa – „wiele dróg prowadzi do celu”.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o Twoich potrzebach
tel: 22 250 18 53, tel. kom.: 602 782 877,
michal.wasilewski@gammadiscover.pl
*wymagane