KOŁA ZAMACHOWE SPRZEDAŻY
OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:
Chcemy aby nasi sprzedawcy zastosowali w praktyce przekazane im treści teoretyczne i uwierzyli w ich skuteczność, zanim zaczną je wdrażać w codziennej pracy. W roku 2012 firma farmakologiczna „X” wdrażała koncepcje opracowane przez Jacka Santorskiego w oparciu o prace Jima Collinsa. Model „Good to Great” dedykowany był menadżerom sprzedaży i zakładał budowanie trwałej wartości oraz przewagi konkurencyjnej dzięki zdyscyplinowanym ludziom oraz dyscyplinie w myśleniu i działaniu.
CEL:
wprawienie w ruch „koła zamachowego” sprzedaży dzięki wyznaczonym wytycznym i przekroczenie Rubikonu własnych możliwości. Przed wdrożeniem powyższych zasad w naturalnym środowisku pracowniczym Departament Rozwoju Zasobów Ludzkich poprosił nas o opracowanie projektu umożliwiającego przetestowanie modelu w praktyce.
REALIZACJA:
dzięki wytycznym Klienta stworzyliśmy całodzienny projekt „ZWYCIĘSKA STRATEGIA”, który zaangażował ponad 40 menadżerów sprzedaży z całej Polski. Całość zrealizowana była na terenie Spały, gdzie na uczestników czekały liczne wyzwania, zarówno fizyczne, jak i umysłowe. Projekt został poddany wyczerpującemu omówieniu następnego dnia.
EFEKT:
dzięki „Zwycięskiej Strategii”, uczestnicy mieli okazję doświadczyć na własnej skórze, jak duże znaczenie mają dyscyplina oraz konsekwencja w realizacji przyjętych założeń w obliczu zmiennego otoczenia biznesowego.
Dzięki temu mogli z pełnym przekonaniem zastosować opracowane rozwiązania w naturalnym środowisku biznesowym.