Gamma Discover

CASE STUDY 6

EDUTAINMENT

0

CHCEMY, ABY SPOTKANIE PRACOWNIKÓW POZA WALORAMI ROZRYWKOWYMI WNOSIŁO DODATKOWĄ WARTOŚĆ
 

OPIS SYTUACJI WYJŚCIOWEJ:

w roku 2015 firma z branży IT stanęła przed wyzwaniem. Tzw okres romantyczny firmy dobiegł końca. Skończyły się możliwości szybkiego awansu, pojawiło się w firmie więcej procedur, autentyczne zaangażowanie menedżerów zaczęło spadać.

CEL:

Odświeżenie postaw związanych ze współodpowiedzialnością, właścicielskim podejściem do procesów oraz kompetencji podnoszenia zaangażowania u pracowników. Cele te miały być rozwijane podczas wydarzenia planowanego dla całej kadry menedżerskiej.

REALIZACJA:

Uczestnicy wzięli udział w grze kompozytowej „Okręt”. Była to symulacja łodzi podwodnej. Uczestnicy wcielając się w członków załogi stawali przed szeregiem wyzwań. Doświadczenia, które rozgrywka zaserwowała stały się kanwą do warsztatów i treningu mentalnego „Menedżer architektem odpowiedzialności” , który stanowił drugą część wydarzenia.

Gamma:

W rankingu Gazety Finansowej: „Najlepsze Firmy Szkoleniowe 2016” zajęliśmy 1 miejsce. Nasz brand Gamma Discover zrealizował ponad 300 imprez w ciągu ostatnich 3 lat. Zobacz nasze firmowe imprezy integracyjne i team building.



 

EFEKT:

Dzięki projektowi edutainmentowemu , uczestnicy mieli okazję doświadczyć na własnej skórze, jak przekonania wpływają na zaangażowanie, oraz jak zaangażowanie wpływa na efektywność osobistą i zespołową. Część treningowa wyposażyła uczestników w pierwsze narzędzia zarządzania odpowiedzialnością i dała impuls do zmian kultury organizacyjnej
602 782 877
michal.wasilewski@gammadiscover.pl
formularz kontaktowy

CASE STUDY 1

Zostaliśmy zatrudnieni z prośbą o opracowanie projektu, który uświadomi uczestnikom, że  zachowania rywalizacyjne powinny być w głównej mierze skierowane na zewnątrz firmy. Projekt miał również wnieść wiele radości, zabawy i ocieplić relacje między uczestnikami.

CASE STUDY 2

Klient oczekiwał projektu, które z jednej strony pozwoli uczestnikom zastosować w praktyce techniki sprzedażowe, z drugiej zaś będzie wydarzeniem, w którym chętnie wezmą udział i nie będą się czuli do niczego przymuszani – najlepiej o charakterze...

CASE STUDY 3

Zostaliśmy poproszeni o zaprojektowanie takiego wydarzenia, które umożliwi nie tylko przekazanie pracownikom informacji odnoszących się do misji, wizji oraz wartości ale przede wszystkim umożliwi im zrozumienie, czemu tak ważne są te aspekty funkcjonowania firmy.

CASE STUDY 4

na zamówienie firmy działającej w sektorze publicznym powołaliśmy w roku 2012 do życia warsztaty EQ LEADERSHIP umożliwiające transformację menadżerów na poziom samoświadomości otwierający drzwi do bycia pełnoprawnym liderem.

CASE STUDY 5

Oczekiwanie Klienta : wprawienie w ruch „koła zamachowego” sprzedaży dzięki wyznaczonym wytycznym i przekroczenie Rubikonu własnych możliwości. Departament Rozwoju Zasobów Ludzkich poprosił nas o opracowanie projektu umożliwiającego przetestowanie modelu w praktyce.

CASE STUDY 6

Oczekiwanie Klienta : Odświeżenie postaw związanych ze współodpowiedzialnością, właścicielskim podejściem do procesów oraz podnoszenia zaangażowania u pracowników. Cele te miały być rozwijane podczas wydarzenia planowanego dla całej kadry menedżerskiej.

CASE STUDY 7

Oczekiwanie Klienta: Stworzenie nowej definicji zespołu, ról, procesów i podziału zadań i odpowiedzialności w dziale w taki sposób, aby pracownicy byli bardziej efektywni czerpiąc jednocześnie satysfakcję z pracy i współpracy z innymi. Oddziaływanie na poziomie przekonań.

CASE STUDY 8

Oczekiwanie Klienta: Stworzenie alternatywy względem tradycyjnych narzędzi adaptacyjnych. Event ma być sprofilowany pod kątem pokolenia Y i kreować wizerunek firmy jako atrakcyjnego pracodawcy (w duchu employer brandingu) .

CASE STUDY 9

Zaprojektowanie nowej ścieżki dotarcia do menedżerów – tak, aby zmienili sposób postępowania, aby byli skuteczniejsi w realizacji swoich celów menedżerskich.  Wykorzystanie metodologii talentów  Gallupa – „wiele dróg prowadzi do celu”.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o Twoich potrzebach
tel: 22 250 18 53, tel. kom.: 602 782 877,
michal.wasilewski@gammadiscover.pl
*wymagane