Gamma Discover

Na czym polega Escape Room?
Jest to zespołowa gra akcji na żywo, w której gracze rozwiązują różnego rodzaju zagadki, aby ukończyć zadanie w danym przedziale czasowym. Zazwyczaj głównym zadaniem jest wydostanie się z pokoju w przeciągu godziny. Do osiągnięcia ostatecznego celu niezbędna jest współpraca oraz jasna komunikacja. W zamkniętej przestrzeni gracze muszą działać jako drużyna, istotne jest aby każdy znał swoje obowiązki i zwracał uwagę na szczegóły. Bez pracy zespołowej przejście gry jest bardzo utrudnione, wręcz niemożliwe. W natłoku wskazówek i wyzwań, jakimi są poszczególne zagadki, bez wyraźnego podziału pracy gracze nie zapanują nad przebiegiem gry. Czas zacznie uciekać a drużyna w popłochu będzie szukać rozwiązań nie zebrawszy wcześniej wszystkich potrzebnych do tego elementów.

Dlaczego Escape Roomy są uważane za jedne z lepszych zajęć team buildingowych?
W porównaniu do zajęć odbywających się w kontrolowanych i przewidywalnych warunkach, Escape Roomy przenoszą gości do innego wymiaru rzeczywistości. Dobrze zaplanowana gra jest tak wciągająca, że uczestnicy zapominają, że jest częścią szkolenia. Zadania i zagadki znajdujące się w pokoju są zaskakujące przez co wyzwalają prawdziwe emocje.

Dzięki wielowymiarowości zagadek i zadań, każdy z uczestników może znaleźć dziedzinę, w której czuje się najlepiej i w której może się wykazać.Badania przeprowadzone przez profesora Scotta Nicholsona z Wilfrid Laurier University dowodzą, że najlepiej radzą sobie grupy o różnorodnych doświadczeniach, umiejętnościach, wiedzy oraz zdolnościach fizycznych.

Gra w Escape Roomie rozwija najważniejsze umiejętności XXI wieku, tak zwane „ 4Cs of 21st century”. Uznana organizacja American Management Association (AMA) w przeprowadzonym badaniu definiuje je jako: Communication, Collaboration, Critical Thinking i Creativity, czyli:

Komunikacja - zdolność dzielenia się pytaniami, pomysłami i rozwiązaniami w zespole.
Współpraca - efektywna praca z innymi uczestnikami, szczególnie jeśli znajdujemy się w grupie osób o odmiennym punkcie widzenia.

Krytyczne myślenie — zdolność do rozwiązywania problemów i podejmowania właściwych działań. Umiejętność spojrzenia na zadanie z innej, nowej perspektywy.

Kreatywność — wymyślanie nowych, nieoczywistych, rozwiązań. Umiejętność stosowania różnych metod przy osiąganiu celów.

Według kadry kierowniczej, biorącej udział w badaniu przeprowadzonym przez AMA, te umiejętności i kompetencje są niezbędne w nowoczesnym systemie zarządzania. Są priorytetowe dla pracowników odpowiedzialnych za rozwój firmy, pracujących w działach rozwoju zarządzania zasobami ludzkimi oraz planowania.

Główne korzyści zajęć team buildingowych w Escape Roomach:

  • Poprawa komunikacji i integracji w zespole.
  • Poprawa skuteczności działania w grupie.
  • Praca w zespole w warunkach prawdziwej zabawy, nie tylko w kontrolowanych warunkach firmowych.
  • Przełamanie pierwszych lodów w nowych grupach.
  • Zarządzanie grupą w sytuacjach stresowych, współpraca pod presją czasu.
  • Widoczny podział ról i zadań w zespole.
  • Wyłonienie naturalnych liderów.

 

FOTOGRAF

Działacz Ruchu Oporu ps. “Fotograf” od początku okupacji odpowiadał za tajną radiostację o kryptonimie Tesla. Niestety dziś rano zatrzymała go policja polityczna. Musicie dostać się do jego kryjówki i przełamać zabezpieczenia aby uruchomić transmisję. Bez tego losy mostu powietrznego i życiodajnych dla ruchu oporu zrzutów są zagrożone.

  • Czas: 60 min
  • Ilość uczestników: 2-6 osób


PORWANIE

To nie pierwsze takie tajemnicze zaginięcie w Waszej okolicy. Ale tym razem dotyczy Waszego znajomego. Kilka miesięcy temu po Zbigniewie ślad zaginął. Policja jest bezsilna, a ludzie mówią, że psychopata porywacz znów zaatakował. Bierzecie zatem sprawę w swoje ręce i sami udajecie się sprawdzić trop prowadzący do tajemniczego domku na skraju lasu. Tylko ustalenie co naprawdę stało się z Waszym znajomym pozwoli na wydostanie się z pokoju “Porwanie”.

  • Czas: 60 min
  • Ilość uczestników: 2-6 osób

GENERAŁ

Koniec lat 70-tych. Ze sztabu głównego Sił Zbrojnych Polskiej Rzeczypospolitej Ludowej zaczynają wyciekać informacje. Nikt nie ma wątpliwości, ktoś z samej góry zaczął sypać. Podejrzenie pada na znanego generała wojsk lądowych. Delikatną sprawą zaczyna zajmować się specjalna jednostka wywiadu wojskowego. Tajna akcja inwigilacyjna zaczyna działać pod kryptonimem „Mucha nie siada”. Po miesiącu wnikliwej obserwacji na jaw wychodzą przerażające dane. Generał Mucha od wielu lat działa na dwa fronty przygotowując plan totalnej destrukcji.

  • Czas: 60 min
  • Ilość uczestników: 2-6 osób

TAJEMNICE WARSZAWY

Zwiedzając przedwojenną kamienicę w Warszawie trafiacie na niedomknięte drzwi. Znajduje się na nich zakaz wejścia, w obliczu ogromu książek i tajemniczego biurka ciekawość zwycięża. Nagle drzwi się zatrzaskują. Aby się wydostać musicie, stawić czoła zagadkom  przygotowanym przez znanego varsavianiste. Jest to klimatyczny gabinet pełen zagadek i historii, który przeniesie was do przedwojennej Warszawy. Ten pokój zagadek świetnie nadaje się dla grupy znajomych jak i rodzin z dziećmi.

  • Czas: 60 min
  • Ilość uczestników: 2-6 osób

WIĘZIENIE

Z tego pokoju naprawdę będziecie chcieli jak najszybciej się wydostać! Po wielu latach odsiadki w końcu nadarzyła się okazja do ucieczki. Macie tylko jedną szansę, aby wyrwać się z niewoli. Będziecie potrzebować umiejętności McGyvera, wielkiej wyobraźni oraz duuuuużoszczęścia. W końcu nie wszystkim udaje się uciec. Jak wiecie więzienie nie należy do miejsc przyjemnych, jest brudne i wilgotne dlatego zalecamy odpowiedni ubiór.

  • Czas: 60 min
  • Ilość uczestników: 2-4 osób
  • Od: 18 lat

WŁAM STULECIA

Minęło ponad 100 lat od słynnego włamania do banku Wilhelm Landau. Grupa włamywaczy wyniosła ze skarbca kosztowności i złoto warte 10 milionów marek. Waszym zadaniem jest powtórzyć ich sukces, jednak pamiętajcie, że technika zabezpieczeń poszła naprzód. Tym razem musicie się włamać do najpilniej strzeżonego i najnowocześniejszego skarbca w Europie w Escape Room Bank. Brzmi jak mission impossible? Spokojnie, przekupiony strażnik, który niedawno zaginął w tajemniczych okolicznościach, zdążył  zostawić Wam parę wskazówek…

  • Czas: 60 min
  • Ilość uczestników: 2-6 osób
  • Od: 16 lat

Czas trwania: 1h
Wersja: Indoor Outdoor
Uczestników: 4 - 40
602 782 877
michal.wasilewski@gammadiscover.pl
formularz kontaktowy
Czas trwania: 1h
Wersja: Indoor Outdoor
Uczestników: 4 - 40
602 782 877
michal.wasilewski@gammadiscover.pl
formularz kontaktowy

INTELIGENTNY TEAM BUILDING

Oczekuj więcej od outdooru! Gamma Discover dostarcza inteligentych rozwiązań team buildingowych. Uczestnicy doświadczają podczas integracji efektu WOW! i efektu AHA!. Inteligentny team building to widowiskowa, atrakcyjna forma wspierająca realizację celów rozwojowych– wszystko w formacie smart –...

GRY SCENARIUSZOWE I LARPY

Team building wg scenariuszy pisanych przez autorów  fantasy.  Storytelling, improwizjacja, teatr wyobraźni w spotkaniu integracyjnym. LARP – Live Action Role Playing to aktywność łącząca w sobie grę i sztukę. Uczestnicy wspólnie tworzą, odgrywają i przeżywają opowieść....

SZTUKI KORPORACYJNE

Grupa pracowników pod opieką specjalistów przygotowuje się i odgrywa na scenie teatru  przedstawienie, którego scenariusz jest zbudowany na bazie wartości firmowych / misji i wizji firmy / kluczowych kompetencji / innych elementów tworzących tożsamość firmy. Projekt...

ATRAKCJE TEMATYCZNE

Proponujemy nowe i sprawdzone formaty integracji wieczornych. Udana integracja to zarówno aktywności team builidingowe jak również atrakcje wieczorne, które dostarczają pozytywnych i przyjemnych emocji i sprawiają, że wydarzenie zostaje w pamięci na długo.  Prezentowana lista to...

MOWY MOTYWACYJNE

Nasi mówcy są charyzmatyczni i mądrzy życiowo i biznesowo. Wiedzą kiedy naładować odbiorców energią, a kiedy pobudzić do refleksji.  Mowy motywacyjne i inspiracyjne dzięki swojej specyfice pozwalają słuchaczom zwiększyć motywację do działania w przestrzeni zawodowej i...

GRY KOMPOZYTOWE

Gry kompozytowe wzięły swoją nazwę od kompozytu powstającego z wielu różnych warstw. Mechanika naszych gier łączy wiele formatów grywalizacji, szkoleń i eventów w spójną i atrakcyjną całość. Uczestnicy zanurzeni w zaprojektowany przez nas świat znakomicie się...

EDUTAINMENT

Edutainment to termin powstały z połączenia dwóch pojęć – edukacji (education) i rozrywki (entertainment). Wydarzenie edutainmentowe projektowane jest w taki sposób, aby uczestnicy otrzymali intensywne, atrakcyjne doświadczenie, które stanie się fundamentem do realizacji celów rozwojowych. Jest...

VR (wirtualna rzeczywistość) w szkoleniu i na integracji

Przebywanie w świecie wirtualnym jest przyjemne same w sobie. Powiązanie zadań wirtualnych z rzeczywistym, aktywności zgrywalizowane i takie, które mobilizują do współpracy sprawiają, że wydarzenie w pełni angażuje uczestników. Dostarczone w ten sposób doświadczenie jest intensywne,...

Warsztaty i pokazy kulinarne

Smacznie, energetycznie i z pomysłem! Team building kulinarny prowadzi charyzmatyczny Chef kuchni wraz z trenerem um. miękkich.Uczestnicy poznają techniki gotowania, łączenia smaków, nowe przepisy…. Wszystko po to, aby rywalizować /współpracować podczas gotowania – w zaskakującej formie...

Lego Universum

Lego oznacza „baw się dobrze”. W świecie Lego dobra zabawa skłania do współpracy, innowacji, wymiany doświadczeń, podejmowania prób i zaangażowania. Projekty osadzone w Lego Uniwersum mają ogromy pozytywny ładunek emocjonalny oraz dają przestrzeń do eksperymentowania i...

Escape room

Escape Roomy to nowa forma rozrywki, która podbija rynek integracji i team buildingu. Gry typu escape są odpowiedzią na nowe podejście w modelu zarządzania jakim jest 3 C Managment oraz rozwijają najważniejsze kompetencje XXI wieku.

Mini team building

Mini team building jest odpowiedzią na trend kompaktowych, poręcznych rozwiązań. Nasze krótkie formy integracyjne znakomicie sprawdzają się jako uatrakcyjnienie tradycyjnego szkolenia, konferencji, spotkania z klientami. Zajmują nawet ok. 60 minut, ale są zapamiętane na dużo dłużej.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiamy o Twoich potrzebach
tel: 22 250 18 53, tel. kom.: 602 782 877,
michal.wasilewski@gammadiscover.pl
*wymagane